آشپزخانه بدون اپن
نوشته شده توسط : پرنیان

یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین قسمت‌ها در هر خانه‌ای آشپزخانه آن بوده از این رو باید به دکوراسیون و چیدمان آن اهمیت زیادی داده شود، آشپزخانه‌ها به دو صورت متفاوت بدون اپن و با اپن طراحی می‌شوند که در ادامه این مطلب انواع دکوراسیون آشپزخانه را مشاهده خواهید کرد. همان‌طور که گفته شد معماری آشپزخانه‌ها به دو شکل اپن‌دار و بدون اپن هست.

امروزه اکثر آشپزخانه‌های ایرانی به‌صورت اپن‌دار بوده و این نوع آشپزخانه‌ها بین مردم بسیار محبوب است، اما بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که در طراحی منزلشان از آشپزخانه بدون اپن که سبک قدیمی و در عین حال بسیار جذاب داشته، بهره ببرند، اکثر آشپزخانه‌ها به صورتی هستند که وجود اپن در آن‌ها باعث شده تا آشپزخانه و سالن پذیرایی از هم جدا شوند و حتی در بعضی از خانه‌ها مانند گذشته آشپزخانه به‌صورت یک اتاق جداگانه بوده ولی یک ایده خیلی جدید و متفاوت برای اپن وجود داشته و آن‌ هم این است که در طراحی منزل اصلاً اپن بکار نرود.

ممکن است فکر کنید آشپزخانه بدون اپن عجیب است ولی با مشاهده عکس‌های زیر متوجه می‌شوید که در این نوع معماری جدید و مدرن، آشپزخانه و سالن پذیرایی یکی بوده است.

آشپزخانه‌هایی که فاقد اپن هستند، معماری و دیزاین خاصی داشته و در صورتی‌که یک سری نکات مخصوص به آشپزخانه بدون اپن را رعایت نمایید، می‌توانید یک دیزاین زیبا و متفاوت را داخل آشپزخانه خود ایجاد کنید چرا که آشپزخانه بدون اپن طراحی و دکوراسیون داخلی مخصوص به خود را داشته و اگر شما در طراحی دکوراسیون این مدل آشپزخانه‌ها نکاتی را رعایت کنید می‌توانید دکوراسیونی جذاب و متفاوت را در فضای آشپزخانه خود به وجود بیاورید.

در واقع در آشپزخانه بدون اپن تقریباً تمام قسمت آشپزخانه شما از اتاق پذیرایی و یا نشیمن پیداست، پس انتخاب رنگ کابینت، مدل و طرح سرامیک‌ها، دستگیره‌ها و لوازم‌خانگی، همگی بسیار مهم هستند. همچنین لازم به ذکر است شما باید سعی کنید تا هماهنگی و ارتباط دکوراسیون آشپزخانه با فضای رو‌به‌رویش حفظ کنید و همین‌طور اگر شما به فضای ذخیره‌سازی زیادی احتیاج ندارید، همچنین پیشنهاد ما به شما این است که برای قسمت بالای کابینت‌ها، از شلف و قفسه‌های باز استفاده کنید.

 

برای مطالعه ادامه مطلب در لینک زیر وارد شوید :

 

آشپزخانه بدون اپن





:: برچسب‌ها: آشپزخانه بدون اپن , کاشی , سرامیک ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: